На лижі в Італію.
Модераторы: VAPILA, Oleg (RedFox)
На лижі в Італію.
Так сталося, що років зо п'ять назад друг "присадив" мене на гірські лижі. І ось кожен зимовий сезон я намагаюсь 5-6 разів побувати на гірськолижних курортах.
Буковель - це дійсно найкраща гірськолижна інфраструктура в Україні, Польщі та Словаччині - понад 50км 62 лижних трасс, 16 підйомників, на рівні моря +920м з найвищою точкою г.Довга 1372м, і все об'їзжено уздовж і впоперек.
Але що потрібно фанату? Звісно нові вершини, нові траси, нові враження!
Тому чесна компанія з таких же фанатів гірськолижних спусків на цей раз відправилась в Доломитові Альпи Італії, на План де Коронес (або по австрійські Кронплатц) в регіон Альта Бадії.
Маршрут 1700км, через Польщу, Чехію, Австрію.
Тут найвища точка Кронплатцу - 2275м, вершина гори має пласку форму, з якої ідуть донизу понад 60км трасс, деякі з них мають протяжність 5-7км.
Дві, з них - чорні, по 5км кожна, з перепадом висоти 1300м - справжній кайф для спортивного стилю катання!
Одже, старт в неділю о четвертій годині по обіді - і диво... перехід в Краковці зайняв 40хвилин!!! Такого подарунку від поляків ніхто не очікував!
Але надалі, близько третьої години вночі, неподалік від Катовіце наш Мультіван перестає реагувати на педаль газу і ...знов диво...накатом докочується рівно до місця відпочинку біля пункту оплати за автобан.
Замовляєм евакуатор, який довозить нас на СТО. Оскільки час роботи о 8-й, перша пляшка Jameson іде як ліки від нервів, лягаєм спати...
Зранку, на підьомнику встановлється причина - звернуло раніш реставрований вал переднього приводу. Ніякі прохання обварити його сваркою - ні за які гроші! Тільки заміна на новий. Що ж, фірма віників не в'яже - але нове є нове, цна питання близько 250Є разом з роботою, дуже оперативна доставка з бази, і вже о 10-й стартуєм на Чехію.
Полякам віддячили за оперативність пляшкою "Житомирського Стандарту", бо дійсно все зробили на славу.
Чудові автобани, три водії, без зупинок доїхали до невеличкої дільниці в районі Зальцбурга, де з теріторії Австрії автобан веде на теріторію Німетчини і знов в Австрію.
Тут нас зустрічає німецький блокпост і завертає на перевірку паспортів.
У друзів італійські туристичні візи, в мене річна польска "бізнес", але вже обкатана у вересневій подорожі до Франції.
Дуже привітлива дівчина поліцейський збирає паспорти, ми залишаємось в авто, рядом залишаються пару хлопців з автоматами, нібито не зовсім і звертають на нас увагу, машину поставили так, щоб на нас був направлене тепле повітря з UFO обігрівача.
10 хвилин, дівчина приносить паспорти, посмішка на всі 32 - і бай-бай!
Отже більш менш нормально приїзджаєм в раніш заброньований готель і розселяємся.
Далі все на фото, три дні Кронплатц і один день в Альта Бадії:
Знов незрозуміла будка... Для відстрілу нерадивих лижників?
Моя улюблена чорна траса.
На вершині Кронплатцу встановлений колокол, який збирає о 12.00 всіх бажаючих почути гучний та розкотистий дзвін.
Заїхав до бару, а там танці на столі...
Як ітог, за чотири дні проїхав 202км, з них в перший день 68км.
Додому дістались без пригод, за 22 години.
На все про все пішло близько 400Є, скі пасс на 4-ри дні 188Є, проживання 96Є, паливо 50Є, іжа 50Є.
На сувеніри та подарунки ще 150€.
Буковель - це дійсно найкраща гірськолижна інфраструктура в Україні, Польщі та Словаччині - понад 50км 62 лижних трасс, 16 підйомників, на рівні моря +920м з найвищою точкою г.Довга 1372м, і все об'їзжено уздовж і впоперек.
Але що потрібно фанату? Звісно нові вершини, нові траси, нові враження!
Тому чесна компанія з таких же фанатів гірськолижних спусків на цей раз відправилась в Доломитові Альпи Італії, на План де Коронес (або по австрійські Кронплатц) в регіон Альта Бадії.
Маршрут 1700км, через Польщу, Чехію, Австрію.
Тут найвища точка Кронплатцу - 2275м, вершина гори має пласку форму, з якої ідуть донизу понад 60км трасс, деякі з них мають протяжність 5-7км.
Дві, з них - чорні, по 5км кожна, з перепадом висоти 1300м - справжній кайф для спортивного стилю катання!
Одже, старт в неділю о четвертій годині по обіді - і диво... перехід в Краковці зайняв 40хвилин!!! Такого подарунку від поляків ніхто не очікував!
Але надалі, близько третьої години вночі, неподалік від Катовіце наш Мультіван перестає реагувати на педаль газу і ...знов диво...накатом докочується рівно до місця відпочинку біля пункту оплати за автобан.
Замовляєм евакуатор, який довозить нас на СТО. Оскільки час роботи о 8-й, перша пляшка Jameson іде як ліки від нервів, лягаєм спати...
Зранку, на підьомнику встановлється причина - звернуло раніш реставрований вал переднього приводу. Ніякі прохання обварити його сваркою - ні за які гроші! Тільки заміна на новий. Що ж, фірма віників не в'яже - але нове є нове, цна питання близько 250Є разом з роботою, дуже оперативна доставка з бази, і вже о 10-й стартуєм на Чехію.
Полякам віддячили за оперативність пляшкою "Житомирського Стандарту", бо дійсно все зробили на славу.
Чудові автобани, три водії, без зупинок доїхали до невеличкої дільниці в районі Зальцбурга, де з теріторії Австрії автобан веде на теріторію Німетчини і знов в Австрію.
Тут нас зустрічає німецький блокпост і завертає на перевірку паспортів.
У друзів італійські туристичні візи, в мене річна польска "бізнес", але вже обкатана у вересневій подорожі до Франції.
Дуже привітлива дівчина поліцейський збирає паспорти, ми залишаємось в авто, рядом залишаються пару хлопців з автоматами, нібито не зовсім і звертають на нас увагу, машину поставили так, щоб на нас був направлене тепле повітря з UFO обігрівача.
10 хвилин, дівчина приносить паспорти, посмішка на всі 32 - і бай-бай!
Отже більш менш нормально приїзджаєм в раніш заброньований готель і розселяємся.
Далі все на фото, три дні Кронплатц і один день в Альта Бадії:
Знов незрозуміла будка... Для відстрілу нерадивих лижників?
Моя улюблена чорна траса.
На вершині Кронплатцу встановлений колокол, який збирає о 12.00 всіх бажаючих почути гучний та розкотистий дзвін.
Заїхав до бару, а там танці на столі...
Як ітог, за чотири дні проїхав 202км, з них в перший день 68км.
Додому дістались без пригод, за 22 години.
На все про все пішло близько 400Є, скі пасс на 4-ри дні 188Є, проживання 96Є, паливо 50Є, іжа 50Є.
На сувеніри та подарунки ще 150€.
-
- Участник пробега
- Сообщения: 168
- Зарегистрирован: 11 авг 2015, 19:26
- Телефон: zerro9one9610335
Re: На лижі в Італію.
Прочитав з задоволенням. Звіт написаний якісно і видно що автор отримав багато приємних вражень від подорожі. Фотки зроблені в репортажному стилі особливо доповнюють картину та викликають трохи заздрості.
"... старость меня дома не застанет я в дороге, я в пути ... "
Re: На лижі в Італію.
Дякую, враження - це те що залишається з тобою. Треба їх якомога більш шукати і отримувати.
Re: На лижі в Італію.
тоже был в Доломитах, сами горы супер, немного стары подъёмники и организация трасс разочаровала. Итальянцы как всегда расхлябаны. Но кстати буковель по поему мнению не лучшая среди Словакии и Польши, считаю Ясиня в Словакии интересней, хотя и меньше горок. В Буке всё равно на 50% не катаешься. Кроме того есть на западе Польши, почти в Чехии, очень интересные комлексы, внимание в 2!!! раза дешевле Буковели. Когда был на Доломитах стоял нереальный туман, и мы даже потерялись, столбиков нет и сбились со спуска в лес )
Golf GTI DSG
Re: На лижі в Італію.
Справа в тому, що для відпочинку в горах є багато дешевших варіантів ніж Бука. Але для саме гірськолижного відпочинку - інфраструктура (коли всі траси закільцовані, один скі-пасс на всі підьомники, розташування, цінова політика) - то аналогів в близькому закордоні я не бачу.Sany_K писал(а):тоже был в Доломитах, сами горы супер, немного стары подъёмники и организация трасс разочаровала. Итальянцы как всегда расхлябаны. Но кстати буковель по поему мнению не лучшая среди Словакии и Польши, считаю Ясиня в Словакии интересней, хотя и меньше горок. В Буке всё равно на 50% не катаешься. Кроме того есть на западе Польши, почти в Чехии, очень интересные комлексы, внимание в 2!!! раза дешевле Буковели. Когда был на Доломитах стоял нереальный туман, и мы даже потерялись, столбиков нет и сбились со спуска в лес )
Я катаю по 50-70км за день, тому мені цікава саме велика кількість і різноманітність трас.
Що до ціни, то пів-дні катання в Буці з 8-30 до 14.00 (а в моєму режимі цього достатньо) наразі 555грн (20Є), на три години 420грн (15Є), в Доломітах день (менш нема)- 50Є.
На Кронплатці теж були періодично в тумані, але це тільки добавляло драйву, на Селла-Ронда в Бадії була можливість знайти сонячні склони, кожен собі вибирав за бажанням де катати.
-
- Участник пробега
- Сообщения: 18
- Зарегистрирован: 06 фев 2017, 21:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: На лижі в Італію.
Спасибо за отчет. Как у Вас на еду всего 50евро ушло?
Re: На лижі в Італію.
Частину їжі брали з собою, частину купували в маркеті, ціни не набагато дорожчі за наші, номер з кухнею.aki писал(а):Спасибо за отчет. Как у Вас на еду всего 50евро ушло?
Порахуйте скільки вам потрібно в день, щоб харчуватись вдома і добавте 10% - от і витрати на 4+2 дні на 1чол.
Ми їхали кататись, а не витрачатись на кафе.
В горах брали тільки каву або пиво, бутерброди брали з собою.
Re: На лижі в Італію.
фото чудові
Re: На лижі в Італію.
Дякую)Katusha писал(а):фото чудові
Re: На лижі в Італію.
Щоб не плодити тему.
Поїздка в Італію на Новий рік і лижі.
По маршруту.
Виїзд зранку в 6 зі Львова. 27-го
Перша ніч в Будапешті.
Переїзд у Венецію. Там вечір і половина наступного дня.
Переїзд в Пінзоло. Там катання ( Мадонна лі кампігліо) , новий рік.
1 -го січня 50 км на південь в Лаго ді гарда. Неймовірно гарне озеро, лише 50 км а вже пальми, мандарини і зелень.
3- го виїзд у Відень. Там шопінг)) і прогулянка. Хоча більше шопінг.
З відня додому. 4 год на кордоні
3450 км сумарно
Поїздка в Італію на Новий рік і лижі.
По маршруту.
Виїзд зранку в 6 зі Львова. 27-го
Перша ніч в Будапешті.
Переїзд у Венецію. Там вечір і половина наступного дня.
Переїзд в Пінзоло. Там катання ( Мадонна лі кампігліо) , новий рік.
1 -го січня 50 км на південь в Лаго ді гарда. Неймовірно гарне озеро, лише 50 км а вже пальми, мандарини і зелень.
3- го виїзд у Відень. Там шопінг)) і прогулянка. Хоча більше шопінг.
З відня додому. 4 год на кордоні
3450 км сумарно